Uudised

OLE TÄHELEPANELIK! Mida teha, kui manustasid lapsele D-vitamiini asemel kogemata eeterlikke õlisid või ravimit? 

Silja Paavle, 23. aprill 2021 17:00
LOE ALATI SILTE: Sellele fotole on mürgistusteabekeskus kokku koondanud kujult äravahetamiseni sarnaseid pudelikesi. Kui tähelepanu hajub ja sisusse hoolikalt ei süüvita, on mürgistused kerged tulema.Foto: Mare Oder

E-sigareti täitevedelike, eeterlike õlide või silmatilkadega äravahetamiseni sarnased D-vitamiini pudelid on üks põhjustest, miks mürgistused lastel üha sagenevad.

Argipäev nagu iga teine. Ema hüpitab süles ühekuust titat, kellele kõhugaasid kuidagi asu ei anna. Põnn nutab juba pikemat aega ja nii sünnib otsus appi võtta suukaudsed tilgad gaasivalude leevendamiseks. Paraku koondub kurnatuse ja nutva tita tõttu ema tähelepanu vaid hetkeks mujale ning piimasegusse rändavad ravimi asemel eeterliku õli tilgad. Liiati on mõlemad samasugustes pudelikes.

See on vaid üks tõsielust pärinev juhtum, mil sarnased pudelikesed võivad sassi minna ja lapsel mürgistuse põhjustada.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee