Uudised

Lapsi igatsev naine palub abi: ma ei saa kunagi ise sünnitada. Aidake mul minna Ukrainasse, sest Eestis on asendusemadus keelatud (72)

LISA KOMMENTAAR

21. aprill 2019, 17:34
Mis neil pilleri peedikutel puudus, ka emakas või?
Kui31. märts 2019, 20:39
lapsendamisel asi ainult üheksas kuus oleks, poleks viga. Tegelikult saad lapsendades lapse koos võõra suguvõsaga.
See31. märts 2019, 20:35
on märksa keerulisem tee.
Viivi27. märts 2019, 10:44
Radari saadet vaatasid ???
Viivi27. märts 2019, 10:42
Vaata tagant järgi Radari saadet ja ära lahmi lollusi !!!
Viivi27. märts 2019, 10:33
Ja sinu käest keegi ei küsigi, ela oma elu !!!
tee27. märts 2019, 07:14
mõni lastekodu laps õnnelikuks
kahjuks26. märts 2019, 22:51
kossa26. märts 2019, 21:47
ukrainaga peaks ju olema viisavabadus.milles küsimus?
Miks eesti laps ei sobi.-le26. märts 2019, 21:42
Ära aja pläma, eesti naised lasevad lastekodudel kasvatada, aga vanemaõigusi ei loovuta! Mäletate,kuidas väntsutati naist ,kes tahtis oma perre narkarist õe last?
Y/ täna, 16:14-le26. märts 2019, 21:40
Kas sa aru ei saa, et neid Küprosel juba selle asjaga peteti ja võlad sellest siiamaani???
hj/ täna, 17:08-le26. märts 2019, 21:37
Ää pane segast, sinu rakke ses lapses ju pole, oled inkubaator! Mina küll sünnitaks sugulastele ilma igasuguse rahata!https://www.ohtuleht.ee/182489/ema-sunnitas-oma-tutrele-lapse
pillerbau26. märts 2019, 21:35
aga/ täna, 20:14-le26. märts 2019, 21:34
Raha küsida EI TOHI ka seal Ukrainas. Nii et sellega tuleb pärast vaadata,kuidas saab...Tegelikult.Mnjah.
annetamistest26. märts 2019, 21:32
Sellise asja puhul aitaks küll KINDLASTI!
A26. märts 2019, 21:18
Ei ole vaja lihtsalt mingit jama kommentaaridesse kirjutada.Inimesed kes tahavad ja saavad aidata - aidaku.Kellele tundub kerjamise , lunimise... jne. elage rahulikult edasi , keegi ei vôta Teie rahakotist sentigi .See ei ole mingi uus maks mida peab maksma.Noored saavad vajaliku raha kokku nii vôi teisiti.
K.26. märts 2019, 21:14
Karma tuleb sellise lause eest sinu pere kallale. Oota ja vaata- karma on aeglane, aga õiglane!
Oss26. märts 2019, 20:34
tubli, Rauno! mees võtab selle sõbranna koos lapsega.
teadja26. märts 2019, 20:33
uurisin seda teemat kord isegi, ei lapsendatagi Eestisse, meil pole selliseid lepinguid.
notead aga26. märts 2019, 20:29
ega ikka ei ole küll. Laps oleks ainult ema-isa oma. surrogaatemale pole mittemingisugust õigust lapsele
notead aga26. märts 2019, 20:28
ega ikka ei ole küll. Laps oleks ainult ema-isa oma. surrogaatemale pole mittemingisugust õigust lapsele
notead aga26. märts 2019, 20:28
ega ikka ei ole küll. Laps oleks ainult ema-isa oma. surrogaatemale pole mittemingisugust õigust lapsele
notead aga26. märts 2019, 20:28
ega ikka ei ole küll. Laps oleks ainult ema-isa oma. surrogaatemale pole mittemingisugust õigust lapsele
miks26. märts 2019, 20:17
Ma pigem oleks nõus seda raha eest tegema, kui see tõesti hästi sisse toob ja saan oma elus mingi unistuse ellu viia. Aga niisama küll mitte.
miks26. märts 2019, 20:17
Ma pigem oleks nõus seda raha eest tegema, kui see tõesti hästi sisse toob ja saan oma elus mingi unistuse ellu viia. Aga niisama küll mitte.
miks26. märts 2019, 20:16
Ma pigem oleks nõus seda raha eest tegema, kui see tõesti hästi sisse toob ja saan oma elus mingi unistuse ellu viia. Aga niisama küll mitte.
aga26. märts 2019, 20:14
Ukraina naine teeb seda selleks, et raha saada ja on rahul, et saab oma elustandartit tõsta. Lapsega tal mingit bioloogilist sidet pole.
Mees26. märts 2019, 20:14
No selle jaoks ei peaks nüüd küll keegi raha andma.Inimesed peavad ikka ise selleks kõik tegema,et oma soovid ellu viia
K26. märts 2019, 20:13
Karma on aeglane, aga õiglane ütleks õelutsejatele. Küll tuleb teiegi aeg kätte, kus olete hädas ja teised näitavad näpuga ja mõnitavad. Kõiketeadjad oma oleksi ja poleksiga- oleks mul sama, siis.. oleks väga tahtmist, siis... wtf, keegi ei sunni teid ju kedagi aitama, kui ei huvita see teema, siis lihtsalt liigu edasi ja saa üle, vaja aga ikka sappi pritsida igaksjuhuks. Vaesed kibestunud inimesed 🤦🏻‍♀️
asd26. märts 2019, 19:02
Mis see Eesti siia puutub, kui inimene elab Soomes? Kas soomlased saatsid pikalt?
26. märts 2019, 19:00
Naised saavad olla munarakudoonorid, nii et su jutt on mula.
Jänes26. märts 2019, 18:59
Ah, ei topi oma nina Soome elanike pereasjadesse.
Tõnu26. märts 2019, 18:56
Mina ei saa ka kunagi sünnitada, aga ei kuuluta sellest ajalehes.
täpsustus26. märts 2019, 18:47
lastekodu ei annagi sulle last, lapse eestkostja on kohalik omavalitsus, kes otsustab ja annab
...26. märts 2019, 18:39
Nad ei saa enam pangast laenu, sest neil on kodulaen juba.
Ostan, müün ja vahetan. Pakun teenust ja teen allhankeid.26. märts 2019, 17:57
Kui ärimehed kasutasid asendusemaduse "teenust", siis mis riigi kodanik on märgitud lapse (bioloogiliseks) emaks?
Kurb lugu26. märts 2019, 17:37
Kurb lugu muidugi, kui on selline terviserike, aga teiselt poolt, mul on kahju ka sellest Ukraina naisest, kes hakkab talle nüüd last kandma ja sünnitama - ja siis lapse ära andma.
ühele saadeti pakiga usa-st26. märts 2019, 17:34
võiks ju lapsendada .laps on laps .
gf26. märts 2019, 17:28
Ööd ja päevad töötades variseks varsti infarktiga maha ja ei saa sust mingit lapsekasvatajat. Munarakud peavad terve olema. Ületöötanud naiselt pole sealt enam midagi võtta.
uu26. märts 2019, 17:16
et ei saanud oma kommentaari lisada ilma roppusteta
gf26. märts 2019, 17:12
Ööd ja päevad töötades variseks varsti infarktiga maha ja ei saa sust mingit lapsekasvatajat. Munarakud peavad terve olema. Ületöötanud naiselt pole sealt enam midagi võtta.
hj26. märts 2019, 17:08
Kas sinu arvates on tõesti selliseid naisi palju? Mina ei oleks mitte mingil juhul valmis sugulastele lapsi sünnitama. Rasedus pole naljaasi, pluss peale sünnitust lapsest loobumine keerab psühholoogiliselt sassi.
hj26. märts 2019, 17:07
Kas sinu arvates on tõesti selliseid naisi palju? Mina ei oleks mitte mingil juhul valmis sugulastele lapsi sünnitama. Rasedus pole naljaasi, pluss peale sünnitust lapsest loobumine keerab psühholoogiliselt sassi.
aje26. märts 2019, 17:05
Arvad, et pank annab sulle sellel eesmärgil laenu? Pangad ei anna kunagi niisama mingit summat, vaid kindlal eesmärgil.
aje26. märts 2019, 17:05
Arvad, et pank annab sulle sellel eesmärgil laenu? Pangad ei anna kunagi niisama mingit summat, vaid kindlal eesmärgil.
...26. märts 2019, 17:05
Aga kuidas on välismaalt lapendamisega? Kolmas maailm on hüljatud lapsi täis, kes tänaval elavad. Ma ei ole kursis, kuidas sealt lapsi lapsendatakse.
Geenius26. märts 2019, 17:05
omg26. märts 2019, 17:04
Funktsionaalne lugemisoskus 5+
omg26. märts 2019, 17:04
Funktsionaalne lugemisoskus 5+
omg26. märts 2019, 17:04
Funktsionaalne lugemisoskus 5+
26. märts 2019, 17:01
Eestis on raha eest kõik lubatud, ka põhiseadus ei ole takistusekd, RAHA; RAHA RAHA
notead26. märts 2019, 17:00
See laps oleks bioloogiliselt sõbranna oma ja ükski normaalse mõistusega naine ei suuda oma last nagu kassipoega ära anda. Surrogaatemaga oles nende laps bioloogiliselt mõlema laps.
M26. märts 2019, 16:54
Kas sa ei oska lugeda voi!!?? Inimene syndis ILMA emakata, mis haigusest sa krt raagid ja mis elueast???
See hetk26. märts 2019, 16:48
..kui jutu sisust muhvihi ei jaga
vaeglugejatele26. märts 2019, 16:44
Sel naisel on munarakud olemas, aga puudb emakas, s.t. ta põhimõttelsilt saaks omaenda lapse, aga tehniliselt võimatu. Kes oleks aga tasuta talle nõus oma emakat "laenama"? See ikkagi 9 kuud vastutust, võivad tekkida ematunded jne. Sestap on parem, kui surrogaatema oleks võõras
Surrogaatemandus...26. märts 2019, 16:30
...võiks olla lubatud ainult suguvõsas, st kui õde, meheõde jt naissugulased on nõus sulle last kandma ilma rahata. See on altruistlik ja seda on Eestis juba praktiseeritud.
Hubert26. märts 2019, 16:28
Imelik.Laste sünnitamisest ei ole enam kombeks rääkida.Meil on ju uus maailm.Räägime parem megaorgasmidest ja nendest 100-st pisiasjast,mida mees peab voodis tegema,et naine õnnelik oleks.
Siku26. märts 2019, 16:27
Kui tervis on nii kehv, et ise sünnitada ei saa, siis kuidas saab olla kindel, et lapse üleskasvatamiseks tervist ja eluiga jätkub?
Lahendus26. märts 2019, 16:17
Leidku siis oma suguvõsast naiterahvas, kes talle tasuta lapse kannab. Kas tal õde/meheõde, tädi/onutütreid ei ole?
Y26. märts 2019, 16:14
Teate mis! See on yks suur jama sest,kui nad tõesti tahaks niiiiii väga siis kraabiks kyll sellise summa kokku ja teeks ööd päevad tööd. Summa ei ole ju niiiii yyyyratu. Hehh 7a koos ja pole hingetaha midagi kogunud. Tegelt on ikka häbi ikka ka. Mure on suur jaa ma mõistan aga kerjama minna.
Rauno26. märts 2019, 16:09
Räägi sõbrannega läbi ja las mees teeb talle, hiljem lapsendad!
Hea mõte... umbes kuni lapse pubekaks saamiseni. Või hetkeni, mil saab aru, et ta on kaup. 26. märts 2019, 16:07
kribu26. märts 2019, 15:49
Ei usu,etsoomes nii vähe teenib,et Ukrainasse sõiduks peab raha kerjama.Tallinn hoholle täis,tule kauple ja toovad sealt poole hinnaga.
veidrad inimesed siin26. märts 2019, 15:43
Loomulikult on adopteerimine karmiks tehtud. Tuleb oodata, kannatada... Ega lapse kasvatamine ja saamine ei saagi olla muretu ja kiire nagu kommipoes käik, valin riiulilt välja ja õhtul on põnn kodus. Tegemist on ju inimesega, kelle saatusest ja tulevikust me räägime. Selge see, et tuleb aastaid tegeleda, et kasuvanemaks saada. Ega normaalsel teel ka laps majja enne 9 kuud saa.
huvitav26. märts 2019, 15:35
mehed võivad spermadoonorid olla aga surrogaatemasid ei tohi olla. maha jäänud ajas oleme. lihtsalt võiks panna piir kui palju võib asendusema sünnitada.
15.19-le26. märts 2019, 15:34
Tutvu natuke olukorraga. Nii Eestis kui Soomes on lapsendamiseks vabasid ja sobivaid lapsi käputäis, neid õieti polegi. Kui sa just ei taha lapsendada kolme teismelist narkarist õde-venda korraga, siis polegi valikut. Sa tõesti arvad, et terved beebid ja väikelapsed ootavad rivis ja keegi neid ei taha? Arva uuesti. Eelkooliealistele lastele on meeletu järjekord, lastetud paarid ootavad aastaid järjekorras. Muidugi on tore, et hüljatud lapsi ei ole, aga lapsendajate jaoks on olukord pm. lootusetu.
B26. märts 2019, 15:23
Nii ja,kui minul oleks selline soov siis rygaks tööd nii,et sahiseb ja kas või võttaks laenu vms.
arvad,26. märts 2019, 15:20
et lähed lastekodusse ja kohe antakse? Seal on järjekord ja ranged reeglid, kellele antakse.
26. märts 2019, 15:19
Väga õige lapsenda Eestist ja ei pea keegi annetama sulle kontole midagi. Sa oled Soomes ja sealgi on beebisid kes vajaksid sooja kodu ja armastust. Sina aga palud raha.
Küsimus ei ole ju eesti lapses, vaid selles, et soovitakse saada omaenda last. 26. märts 2019, 15:12
kroonik26. märts 2019, 15:12
on täis jah, aga enamikul on vanemad ja neil ei ole vanemlikke õigusi ära võetud, st nad on hooldusperedes või eestkostel. aga need inimesed tahavad oma last, mida ei saa neile pahaks panna.
Veena ümber üks Eesti aborditegija26. märts 2019, 15:12
Ja lapsenda Eesti laps, kui ise lapsi ei saa.